Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCUI - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
GROEN / ZWART
Vermogen:
62 kW
Teller:
103.147 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
harley-davidson - electra-glide-ultra-classic-flhtcui
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Harley-Davidson
Type : FLHTCUI Ultra-Glide Classic
Bwj : 6-2001
Km stand : 103147
Motor : Big Bore 1550 cc
Kleur : Groen/ Zwart
Big Bore 1550 cc Stage 2
Performance Uitlaten
Veel chrome accesoires
Top Koffer
Zijkoffers
Ruggesteun bestuurder
Trekhaak
Nieuwe nokkenas en spanners
Prijs : 8500.
Incl. Servicebeurt
3 maanden garantie
typefouten voorbehouden
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Electrische starter, Koffer, Kofferset, Topkoffer, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H.D. Service Venlo
Noorderpoort 2
Venlo
Plan de route
077-3870509
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion