Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER 1100 SPORT PRO - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
ZWART
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - scrambler-1100-sport-pro
ducati - scrambler-1100-sport-pro
ducati - scrambler-1100-sport-pro
ducati - scrambler-1100-sport-pro
ducati - scrambler-1100-sport-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Garantie: Anders

De Ducati Scrambler 1100 Sport Pro is de meest robuuste versie in de Scrambler familie. Deze Sport beschikt over alle stylingdetails van de Pro en voegt daar hoogwaardige details aan toe met o.a. Öhlins vering, een laag stuur en Café Racer spiegels. Nieuw uit voorraad leverbaar. Prijs is inclusief BTW.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ducati Zaltbommel
Schimminck 6
Zaltbommel
Plan de route
0418-513521
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion