Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER SP - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
SP LIVERY
Vermogen:
Teller:
3.156 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
ducati - monster-sp
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Deze van 1e eigenaar afkomstige Monster SP verkeert in absolute nieuwstaat en is voorzien van ABS, DTC, Rijmodi, Ohlins voor en achtervering, Quickshifter up / down, Stuurdemper, Heated grips, Flyscreen, Seatcover en Termignoni uitlaatdempers.

Het betreft een BTW motor! Verkooprijs is inclusief BTW.



Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk en uiteraard bij droog weer en wegdek.
Het eigen risico tijdens de proefrit is € 1.000,-

Motoren met een verkoopprijs onder de € 3.000,- worden verkocht inclusief 1 maand blok garantie.

Goede inruil en service is van vele merken mogelijk!
Uitgebreide werkplaats met eigen testbank voor verschillende afstellingen en tuning.

Grote kledingafdeling met zeer veel keus.

Verschillende betalingsmogelijkheden, o.a. in termijnen.
Vraag naar de voorwaarden. Toetsing en registratie BKR Tiel.

VERKOOPPRIJS IS INCLUSIEF ALLE RIJKLAARMAAK KOSTEN!
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motoport Assen / Ducati Assen
Industrieweg 11
Assen
Plan de route
0592-205 007
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italiƫ. Voor privƩrijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal. De oorlog liet in Italiƫ diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiƫnte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion