Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 821 STEALTH - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
Stealth
Vermogen:
80 kW
Teller:
54.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
ducati - monster-821-stealth
ducati - monster-821-stealth
ducati - monster-821-stealth
ducati - monster-821-stealth
ducati - monster-821-stealth
ducati - monster-821-stealth
ducati - monster-821-stealth
ducati - monster-821-stealth
ducati - monster-821-stealth
ducati - monster-821-stealth
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Dealer onderhouden 821 Stealth edition met quickshifter up / down.
Boekjes ingevuld en van de eerste eigenaar.
Kleine deuk in de tank, verder perfect.
Onderhoud is net door de Ducati dealer uitgevoerd.

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
blipper shift, Bochten ABS, motor slip regeling, Quickshifter, topkuip, Traction Control, Duocover ,Quickshifter plus




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Gielen Motorsport
Venusweg 16
Leeuwarden
Plan de route
0614442880
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion