Nieuwsbrief:

DUCATI  888 STRADA - 1993

Bouwjaar:
1993
Kleur:
Rood
Vermogen:
80 kW
Teller:
49.518 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - 888-strada
ducati - 888-strada
ducati - 888-strada
ducati - 888-strada
ducati - 888-strada
ducati - 888-strada
ducati - 888-strada
ducati - 888-strada
ducati - 888-strada
ducati - 888-strada
ducati - 888-strada
ducati - 888-strada
ducati - 888-strada
ducati - 888-strada
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer mooie en sportieve Ducati 888 van 1993 met 49518 kilometer.

Heeft in Juni bij 49100 kilometer nieuwe riemen, bougies olie en filter gehad.

Banden en ketting en tandwielen in goede staat.

Veel extra's : Tangentiaal uitlaatsysteem, K&N filter, lucas rem schakelset, braking schijven, monozit, ohlins achterschokbreker.

Loopt perfect, blok is schoon en droog.

Prijs 8750 euro 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
RV Betaalbare Motoren
Lijtweg 56
Bergen
Plan de route
06-23228655
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion