Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 MT - 2025

Prijs:
€ 6.799,- € 7.599,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
ZWART
Vermogen:
49 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aanbieding!!!
Uit voorraad leverbaar, een nieuwe CF-Moto 700 MT incl. kofferset.
leverbaar in de kleuren: Zwart of Wit.

Van: 7599,00 nu voor: 6799,00

De styling van de 700MT valt op door zijn scherpere lijnen en opvallende zijvleugelbeschermers, die een robuuste, mechanische uitstraling benadrukken. De lichtmodellering is geoptimaliseerd, met een agressief ontwerp van de meerlijnige lampen en verbeterde helderheid voor optimale wegverlichting.

Het nieuwe 5-inch TFT-scherm ondersteunt eenvoudige schermprojectie, waardoor navigatie en toegang tot informatie moeiteloos verlopen. Daarnaast zijn de oorspronkelijke twee USB type-A aansluitingen vervangen door één Type-A en één Type-C, om tegemoet te komen aan de behoeften van verschillende mobiele apparaten.

Het motorblok van de 700MT is gebaseerd op het bewezen motorplatform van CFMOTO. Deze vloeistofgekoelde 693cc tweecilinder lijnmotor levert een maximaal vermogen van 49 kW bij 9000 t/min en een maximaal koppel van 68 Nm bij 6500 t/min. Dankzij het uitstekende koppel bij lage snelheden en de beschikbaarheid van een standaardmodus met elektronische systeeminterventie, biedt de 700MT een soepele en comfortabele rijervaring.

Met een breed zadel, een ruime brandstoftank van 18 liter en standaard R17 CST-banden voor en achter, is de 700MT perfect geschikt voor lange tochten. Optionele accessoires zoals zijkoffers en valbeugels zorgen ervoor dat je nog verder kunt reizen en je avontuur zonder zorgen kunt voortzetten.

Motortype:2-Cilinder, DOHC
Cilinderinhoud:693 cc
Max vermogen:49 kW/9000 t/min
Max koppel:68 Nm/6500 t/min
Boring x slag (mm):83 x 64,0 mm
Compressieverhouding:n.n.b.
Koeling:watergekoeld
Voeding:EFI
Ontsteking:ECU
Zithoogte (mm):820 mm
Afmetingen (mm):2180 x 835 x 1332 mm
Wielbasis (mm):1425 mm
Grondspeling (mm):170 mm
Min draaicirkel (m):n.n.b.
Max belasting (kg):n.n.b.
Inhoud benzinetank (L)18 L
Gewicht (kg):218 kg
Voorvering:Upside down
Achtervering:Monoshock
Remsysteem:Dubbele schijf, 2 zuigers, J.JUAN
ABS:Standaard
Velg voorwiel:Aluminium gietwiel
Velg achterwiel:Aluminium gietwiel
Banden:120/70 R17 - 160/60 R17

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
Eindhoven
Plan de route
040-2418627
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion