Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 MT - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Grijs
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
WORD VERWACHT
 

De CFMOTO 450MT

Deze lichtvoetige alleskunner is van elke markt thuis!
van het cruisen op het asfalt tot de zandpaden in de bossen.
met deze motor kom je overal! 
het drooggewicht van 175kg maakt deze motor zeer handteerbaar en met uitschakelbare traction control een beest in het terrein.

Motortype:                 2-Cilinder, DOHC
Cilinderinhoud:         449cc
Max vermogen:         32.5 kw @ 8500 rpm
Max koppel:              44Nm @ 6250 rpm
Boring x slag (mm):  72.0 x 55.2mm
Koeling:                    watergekoeld
Voeding:                   EFI
Ontsteking:               ECU
Versnellingen:           6



  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Lemar Motoren
Stationsweg 120-J
Oostrum (Venray)
Plan de route
0478-501669
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion