Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2021

Prijs:
€ 20.499,- € 20.899,-
Bouwjaar:
2021
Kleur:
Rood
Vermogen:
79 kW
Teller:
20.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben jij op zoek naar een BMW S1000XR FULL OPTION?

Mid deze zomerdeal dan niet!

Van €20.899 Nu voor €20.499

LET OP! BETREFT BTW MOTOR PRIJS EX BTW €16.941,32


Wij van Harder Motoren bieden je dit unieke exemplaar full option aan. Deze motorfiets is afkomstig uit 2021 en heeft pas 20.000KM ervaring en verkeerd in absolute nieuwstaat!

De motorfiets komt full option vanuit BMW:
- OEM Mparts zadel;
- OEM Hill Start Control Pro;
- OEM BMW/Akrapovic demper;
- OEM Tankpad;
- OEM Quickshifter Pro;
- OEM Topkofferrek;
- OEM 3-delige kofferset (werkt op hoofdsleutel);

- OEM Led knipperlichten;
- OEM Led pakket;
- OEM Navigatievoorbereiding;
- OEM Dynamic ESA;
- OEM Driving modus Pro;
- OEM Cruise control;
- OEM Verstralers;
- OEM Handkappen;
- OEM ABS;
- OEM Middenbok;
- OEM M-Endurance ketting;
- OEM Alarm;
- OEM Handvatverwarming;
- OEM 50 jaren M Stickerset (zelfs op koffers);
- Volledige historie bekend;

- Volledige onderhoudsbeurt;
- Alle sleutels;
- Nieuwe voorband;
- Slechts 1 eigenaar;


Wij leveren de motorfiets af met een volledige onderhoudsbeurt en een nieuwe voorband, dit zit bij Harder motoren standaard bij de prijs inbegrepen.

Voor slechts €20.499 (ex btw €17.271,90) is deze prachtige motorfiets van jou!

Verder bieden wij;
- Financiering;
- Eerste 5 dagen direct gratis verzekerd;
- Aangesloten bij het Motor Garantie label;
- Garantie op de eerste 5000km of 3 maanden;
Inruil mogelijk;
- Meer dan 35 jaar ervaring!

Wil jij meer foto's of info over deze motorfiets? Stuur ons dan gerust een privébericht of mail naar info@hardermotoren.nl je kan ons ook via Whatsapp bereiken op 06-18865157.
Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Aangepaste bestickering, ABS, Air Bubble ruit, Alarmsysteem, Bagagerek, Beveiliging / alarmsysteem, Comfort zadel, Cruise control, Customuitlaten, Handkappen, Handvatverwarming, Kofferset, LED knipperlichten, Middenbok, Quickshifter, Rijmodi, Stalen / RVS leidingen, Stuurdempers, Topkoffer, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Harder Motoren
Kaap Hoornstroom 14
Huizen
Plan de route
06-18865157
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion