Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 R - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BLUESTONE (GRIJS METALLIC)
Vermogen:
121 kW
Teller:
501 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2016 - 2025
Modelcode: K63
Typenummer: 0E51

Technische informatie
Koppel: 114 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 200 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Connected services, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic Damping Control (DDC) (0223), Dynamic pakket (0235), Fabrieksgarantie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Koplamp Pro (0219), LED achterlichten, LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Metaalkleur, Motorspoiler (0580), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Passagiers kit (0413), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Sport (0451), Teleservices (06AE), USB aansluiting (04U1), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Oostland Motorrad B.V.
Spaansland 10
Enschede
Plan de route
053-4326116
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion