Nieuwsbrief:

BMW  R 80 - 1985

Bouwjaar:
1985
Kleur:
ZILVER
Vermogen:
40 kW
Teller:
108.872 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
bmw - r-80
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1985

Deze originele BMW R80 is in bijna standaard uitvoering.
Geen kuip, een klein stuur en een lange overbrenging garanderen een soepel rijdende motor.

De wielen zijn zwart gespoten, voor een mooie finish.

Wij zorgen in iedergeval dat de motorfiets goed loopt en dat u veilig de weg op kan, eventuele afkleverbeurt is mogelijk, kosten €250,- Ook is het mogelijk om tegen de onkosten de motorfiets te laten afleveren.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion