Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RT - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
CARBONSCHWARTZ (METALLIC)
Vermogen:
100 kW
Teller:
37.148 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Bestuurder-voetsteunen zijn verlaagd,
kan ook weer origineel gemaakt
worden.
Opties en Accessoires:
2 koffers, ABS pro, Alarmlichten, Bandenspanningscontrole, Centrale vergrendeling, Comfort-pakket, Cruise control, Dagrijlicht, Deluxe headlight, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA, Dynamic Traction Control, Dynamiek-pakket, Elektrische ruit, Extra lampenset, Handvatverwarming, Hill start control, In hoogte verstelbaar zadel, Intelligente noodoproep, Keyless ride, Middenbok, Navigatie voorbereiding, Onderhouds-historie, Rijmodi pro, Style elegance, Teleservices, Topkofferrek, Touring-pakket, Van 1e eigenaar!, Zadelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Jensen Motorrijwielen
Scheepvaartweg 5
Nijmegen
Plan de route
024-3733193
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion