Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
EXCLUSIVE
Vermogen:
100 kW
Teller:
31.500 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: sep. 2018 - okt. 2023
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 221 x 90 x 149 cm
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2

Nieuw geleverd en onderhouden, van 1e eigenaar.

Binnenkort in onze showroom.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, Aandrijflijn zwart, ABS Pro, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort buddyseat, Cruise control, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Dynamic Traction Control (DTC), Handkappen, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, LED Achterlicht, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Stijlvariant Exclusive, TFT Connectivity Display, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Witte LED-knipperlichten, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Elst
Industrieweg 28
Elst
Plan de route
0481-373400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion