Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS LC - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Blauw
Vermogen:
92 kW
Teller:
24.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf


DTC


Dynamic ESA


LED-koplamp


Keyless Ride


Dagrijlicht


Hill Start Control


Boordcomputer Pro


Schakelassistent Pro


Rijmodi Pro


Comfort-pakket


Touring-pakket


Dynamiek-pakket


Voorbereiding navigatieapparaat


Uitlaatsysteem verchroomd


Aanwijzingsschild Urgentiedienst


Duozadel-pakket


Handvatverwarming


Bandenspanningscontrole


Snelheidsregeling


Sportvering


Aandrijflijn zwart


Handbescherming


Richtingaanwijzer LED wit


ABS Pro


Kofferhouder links/rechts


Adventure windscherm


Kruisspaakwiel


  • Interesse in een motor?? Kom langs in onze showroom of neem gerust contact met ons op per telefoon of e-mail: tel. 0573-402022 of info@mamola.nl

    Wij leveren al onze motoren af met 10 dagen gratis verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden!.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Mamola Motoren
Molenveld 2
Laren
Plan de route
0573-402022
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion