Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
BLAUW
Vermogen:
92 kW
Teller:
23.347 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R 1200 GS Adventure – de ultieme reisenduro, klaar voor jouw volgende avontuur!

Beschrijving
Stap op de legendarische BMW R 1200 GS Adventure – dé reisenduro die zowel ruig terrein als lange tochten moeiteloos aankan. Deze machine combineert kracht, comfort en betrouwbaarheid, en is daarmee een droom voor iedere avontuurlijke motorrijder.




-

Krachtige boxer-twin: 1.170 cc, circa 125 pk en 125 Nm koppel voor moeiteloos rijden op elk terrein.


-

Grote actieradius: 30–33 liter tank, ideaal voor lange tochten zonder tussentijds tanken.


-

Adventure-uitrusting: verstelbare ruit, handkappen, robuuste valbeugels en spaakwielen voor ultieme off-road bestendigheid.


-

Hoogwaardig chassis: Telelever voor, Paralever achter, royale veerweg en stabiel stalen buizenframe.


-

Veiligheids- en comfortsystemen: ABS, tractiecontrole, diverse rijmodi en een comfortabele ergonomie.





Specificaties van dit exemplaar




-

Kilometerstand: 23.347 km


-

Vraagprijs: € 15.250,-


-

In uitstekende staat en volledig nagekeken.


-

Direct klaar voor vertrek – zowel voor asfalt als avontuurlijk gravel.





Te zien bij BlueBikes Delft
Kom langs in onze showroom aan de Willem Hooftstraat 31 in Delft voor een proefrit en persoonlijk advies. BlueBikes staat bekend om vriendelijke service en eerlijke communicatie.

Waarom kiezen voor deze BMW R 1200 GS Adventure?




-

Perfect onderhouden en relatief lage kilometerstand.


-

Geschikt voor zowel wereldreizen als dagelijks woon-werk verkeer.


-

Robuust gebouwd en klaar voor jaren rijplezier.





Grijp deze kans en ontdek waarom de GS Adventure wereldwijd bekendstaat als dé koning van de allroads!

Wij bieden 3 maanden garantie!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Blue Bikes Delft
Willem Hooftstraat 31
Delft
Plan de route
015-2147191
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion