Nieuwsbrief:

BMW  R 12 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
0N51 ADVENTURINROT METALLIC (ROOD METALLIC)
Vermogen:
71 kW
Teller:
501 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
bmw - r-12
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: dec. 2023 - 2025
Modelcode: KR3
Typenummer: 0N51

Technische informatie
Koppel: 110 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 14 liter
Topsnelheid: 203 km/u
Afmetingen (LxBxH): 220 x 83 x 111 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Aantal eigenaren: 1
Opties en Accessoires:
Bij aanschaf van deze motor 25% korting op een voorraadhelm naar keuze, BMW Bar-end Spiegels, Let op! Kilometrage kan afwijken. Vraag onze verkoop., Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Connected ride control (06AN), Cruise control (0538), Digital display (06WB), Hill Start Control (0204), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Koplamp Pro (0219), Metaalkleur, Passagiers kit (0413), Schakelassistent Pro (0222), Teleservices (06AE), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Harten Amersfoort
Hanzeboulevard 24
Amersfoort
Plan de route
0334615077
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion