Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 GS - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Pacific blauw 2 / Alpinewit
Vermogen:
62 kW
Teller:
103.943 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wij bieden een mooie originele R 1150 GS aan in de prachtige Williams edition kleurstelling. Onze motor uit 2003 heeft volgende opties & accessoires:
  • ABS
  • Middenstandaard
  • Houders voor zijkoffers
  • Valbeugels
  • Verstralers
  • Carter -en cilinderkopbescherming
  • Spaakwielen
  • Handvatverwarming
Met een beetje extra TLC kan deze motor een prachtige klassieker worden die volgens velen beschouwd wordt als een van de beste GS'en in de reeks. 

Wij leveren al onze motorfietsen af met een controlebeurt zodat u gelijk zorgeloos kan rijden met uw nieuwe motor. Hiernaast geniet u ook van 3 maanden complete garantie. Contacteer ons gerust om geheel vrijblijvend een proefrit te maken of u kan altijd bij ons terecht van dinsdag t/m vrijdag tussen 9u-18u en zaterdag van 9u-16u.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
ABS, Cylinderbeschermers, Handvat verwarming, Originele uitlaat, Uitlaat verchroomd, Valbeugel, Verhoogde ruit, Verstralers, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Knalpot
Haltestraat 55
Rilland
Plan de route
0113-552298
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion