Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 RS - 1996

Bouwjaar:
1996
Kleur:
Zwart
Vermogen:
66 kW
Teller:
64.611 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
TE KOOP AANGEBODEN:

Deze zeer exclusieve BMW R 1100 RS uit 1996.

Dit is geen gewone BMW RS, het betreft een zeer uniek exemplaar welke opgebouwd is met diverse zeer dure onderdelen;

Waaronder; Marvic streamline magnesium gietwielen voor en achter (nieuwwaarde  3000,- !! ) deze zijn breder (180 achter) en veel minder zwaar dan origineel en dat merk je zeker met sturen, dat scheelt namelijk 4,82 KG tezamen met de originele gietijzeren wielen, Grotere Brembo remschijven en klauwen, normaal 305 nu 320, Speciale inlaten b035b4 K&N & carter ontluchting systeem, speciale mapping, speciaal handgemaakt volledig uitlaat systeem. CNC gefreesde toruqe arm cardan, Speciale vering voor en achter volledig instelbaar van WP laatste onderhoud bij J.D. SHOCKS.

Betreffende een origineel Nederlandse motorfiets met slechts twee eerdere eigenaren in waanzinnig nette staat, zojuist volledig door ons groot uitgevoerd onderhoud; vloeistoffen / filters / nieuwe bandenset.

Motorfiets betreft waarschijnlijk een Nico Bakker Bomber Prototype, zeer leuke motorfiets om op te rijden met voldoende beleving of gewoon voor de verzameling. 

Voor meer informatie gewoon even bellen.
 
  • www.vandekolkmotoren.nl

    Let op !! Wij zijn verhuisd !!

    Vanaf nu vindt u ons aan de Einsteinstraat 9A in Dedemsvaart. Let op: we werken momenteel alleen op afspraak na telefonisch contact. Profiteer nu van extra scherpe prijzen – bel ons voor de beste deal!

    Gespreid betalen is bij ons mogelijk, kijk op onze site voor meer informatie.

    Voor het reserveren van een motorfiets vereisen wij een aanbetaling.

    Alle inruil mogelijk.

    Volg ons op:

    INSTAGRAM: @vandekolkmotoren
    FACEBOOK: @vandekolkmotoren

    Openingstijden:

    Ma: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Di: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Wo: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Do: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Vr: 09:00 - 17:00 / 18:00 - 20:00
    Za: 09:00 - 17:00

    Van de Kolk Motoren
    Einsteinstraat 9A
    7701 SB Dedemsvaart
    info@vandekolkmotoren.nl
    0625119798

    MOTOR VERKOPEN ? wij zijn het hele jaar door op zoek naar motoren en kopen deze graag van u in, interesse? u kunt ons bellen, appen of het contact formulier op onze site invullen.

    OP ZOEK NAAR ONDERDELEN ? Wij kunnen vrijwel elk onderdeel voor uw motorfiets bestellen, voor werkelijk elk type of merk! nieuwsgierig wat we voor u kunnen betekenen? neem gewoon eens vrijblijvend contact met ons op.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van de Kolk Motoren
Einsteinstraat 9A
Dedemsvaart
Plan de route
0625119798
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion