Nieuwsbrief:

BMW  M 1000 R - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Storm black metallic
Vermogen:
Teller:
5.370 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW M1000R Competition 2023 – Nieuwstaat – Vol opties!

Te koop aangeboden: BMW M1000R Competition uit 11-2023– de ultieme combinatie van brute performance en high-end afwerking. Deze motor is in absolute nieuwstaat, perfect onderhouden en klaar voor het nieuwe seizoen.

Specificaties:

• Bouwjaar: 11-2023
• Kilometerstand: 5370
• Kleur: Blackstorm metallic
• Vermogen: 210 pk
• Cilinderinhoud: 999cc
• Transmissie: 6 versnellingen met quickshifter up/down
• ABS Pro, DTC (traction control), wheelie control, launch control
• Dynamic Damping Control (DDC)
• M Endurance ketting
• M Carbon pakket
• M billet pakket
• Akrapovič titanium uitlaat (af fabriek)
• Cruise control, verwarmde handvatten, keyless ride
• Volledig TFT-display met connectivity
• Schadevrij / geen circuitgebruik
• Service contract ( incl olie )
• Duo zit en voetsteunen aanwezig
• Nieuwe banden

Extra’s:

• Originele onderdelen
• Dealeronderhouden, onderhoudsboekje en facturen aanwezig

Prijs: € 25950 incl garantie t/m 11-2027

Realistische biedingen welkom, Inruil bespreekbaar (alleen bmw motoren van recente bouwjaren).

Bezichtiging mogelijk op afspraak. 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
BMB Motoren BV
Rembrandtlaan 17
Veghel
Plan de route
0622050761
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion