Nieuwsbrief:

BMW  K 75 RT - 1992

Bouwjaar:
1992
Kleur:
KOENIGBLAU
Vermogen:
55 kW
Teller:
92.754 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
bmw - k-75-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1992

Originele K75RT.

BMW kofferset
BMW motorbeschermbeugel

Motorfiets heeft aan beide kanten lichte schade van omvallen.
Technisch in goede staat voor nog vele jaren rijplezier op deze fijne K75RT

Extra Afleverbeurt € 250,-
Opties en Accessoires:
Kofferset, Motorbeschermbeugel, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Jong Alphen BV
Zaagmolenweg 8
Alphen aan den Rijn
Plan de route
0172-492036
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sei" betekent: Benelli 750 Sei, eerste seriemotorfiets met een motorblok dat zes cilinders dwarsgeplaatst in lijn had. Sei is Italiaans voor zes. Het Italiaanse merk Benelli kwam weliswaar als eerste met een dergelijke motorfiets op de markt, maar de vormgeving van het blok verraadde een nauw samenwerkingsverband met Japanse motorfietsfabrikanten. Kort daarop verscheen dan ook een Japanse motorfiets met een vrijwel identiek motorblok, de Honda CBX . Later volgde Kawasaki met een vergelijkbare watergekoelde zescilinder, de Z1300, een zwaargewicht van 300 kilogram. Dergelijke zescilinder-in-lijn motorfietsen worden niet meer gemaakt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion