Nieuwsbrief:

BMW  K 1100 LT - 1995

Bouwjaar:
1995
Kleur:
BRUIN
Vermogen:
74 kW
Teller:
142.092 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
bmw - k-1100-lt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal sleutels: 2
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Referentienummer: 65

Een bijzondere Bmw K 1100 LT SE deze gelimiteerde "Special Edition" werd in 1993 uitgebracht, ter gelegenheid van het 70-jarig bestaan van BMW motorfietsen én het tienjarig bestaan van de K-modellen. Een aantal accessoires die bij het normale model als "extra" besteld konden worden, waren bij deze machine standaard gemonteerd. Bovendien was inmiddels het ABS II ontwikkeld, en dat werd bij de LT SE ingebouwd. De topkoffer kreeg een rugsteun voor de duopassagier en twee luidsprekers, zodat ook deze van de muziek uit de radio-cassetterecorder kon genieten.

Deze motor wordt voor de vermelde prijs netjes rijdend en in goede staat afgeleverd doch zonder onderhoud en garantie. Wilt u meer zekerheid en langer rijplezier dan raden wij u een afleverpakket aan, bestaande uit een grote onderhoudsbeurt en 3 maanden volledige Bovag-garantie. Voor dit pakket vragen wij € 695

U koopt bij een betrouwbare en gezellige buurtgarage uit Noordwijkerhout, een Bovag-bedrijf en Vakgarage voor auto's en motoren, welke goed staat aangeschreven en al 40 jaar voor iedereen klaar staat.

Belt u even voor u komt kijken, dan zorgen we dat de auto of motor, de koffie en de juiste persoon voor u klaar staat.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Diesveld VMS
Gieterij 68
Noordwijkerhout
Plan de route
0252-217100
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
© 2000 - 2025 Motoroccasion