Nieuwsbrief:

BMW  F 900 R - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BLACK STORM METALLIC 2 (ZWART METALLIC)
Vermogen:
77 kW
Teller:
2.100 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2019 - 2025
Modelcode: K83
Typenummer: 0K11

Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 216 km/u
Afmetingen (LxBxH): 214 x 82 x 113 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Active pakket (0236), Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bluetooth, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektronisch Stabiliteits Programma, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0681), Koplamp Pro (0219), LED koplampen, M Endurance Ketting (018A), Metaalkleur, Middenstandaard (0636), MSR (Motorsleepmomentregeling) (018B), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Triple Black (0458), Teleservices (06AE), Touring pakket (0233), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Harry Meijer B.V.
Sydneystraat 1
Lijnden
Plan de route
020-6592580
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion