Nieuwsbrief:

BMW  F 700 GS - 2013

Bouwjaar:
2013
Kleur:
Zilver Grijs
Vermogen:
55 kW
Teller:
47.312 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
bmw - f-700-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer mooie origineel Nederlandse BMW F700GS van Bouwjaar 2013 met heel veel opties!

Door Hyperpro is deze motor 3cm verlaagd, ideaal dus ook voor de kleinere personen.
Je voelt je zeer safe omdat je met beide voeten plat op de grond staat.

Staat op zo goed als nieuwe banden. Is goed onderhouden (Door BMW Mofra en Notten)

3 Delige kofferset, ABS, ASC, ESA, Boordcomputer, middenbok, valbeugels, verstralers, handkappen, handvatverwarming, LED knipperlichten.
Dubbele set sleutels/alarmkastjes en facturen van onderhoud aanwezig.

Interesse? Bel 0623329263 (Geopend op afspraak)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Bruyn Motoren
Molenstraat 2
Oudewater
Plan de route
06-23329263
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
© 2000 - 2025 Motoroccasion