Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 800 TRAIL - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zwart
Vermogen:
56 kW
Teller:
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
benelli - leoncino-800-trail
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
  • LEAVE THE ROAD, TAKE THE TRAIL!
    De Leoncino 800 Trail combineert met succes de vormen van traditionele "scramblers" met de stijl en technologie van moderne motoren. Klassiek, maar dan in een modern jasje gestoken.

    Door een reeks technische en esthetische veranderingen is de Trail bovendien niet vies van een stukje onverhard. Deze moderne klassieker is sportief en dynamisch en deelt verschillende stijlkenmerken met zijn zus, de Leoncino 800.

    Om het offroad karakter van de motor te benadrukken is deze Benelli voorzien van tubeless spaakvelgen in de populaire crossover maten van 19 inch aan de voorzijde en 17 inch aan de achterzijde. Uit de fabriek wordt de Trail geleverd met Pirelli Scorpion Rally SRT’s.

    In het oog springt het opvallende uitlaatsysteem welke bijdraagt aan het unieke design van de motor en trakteert op een mooi diep geluid.

    KLASSIEK IN EEN MODERN JASJE GESTOKEN
    Leoncino 800 Trail onderscheidt zich door verfijnde stijlelementen zoals de hoge koplampkuip die zich recht boven de full-LED koplamp bevindt, met de bekende DRL boog uit de Leoncino-serie. De nieuwe dubbele uitlaat is speciaal voor de Trail-versie ontwikkeld, evenals de kentekenplaathouder en het hitteschild aan de zijkant, die ook de offroad-inclinatie van dit model naar voren brengen.

    De uitgehouwen lijnen van de stalen tank komen overeen met de Leoncino 800; ontworpen om de dynamiek van deze motorfiets naar voren te brengen. Het zadel garandeert groot comfort, zelfs op de zwaarste terreinen.

    Op het spatbord springt het onmiskenbare symbool van de Leoncino serie in het oog: De leeuw.

    KRACHTIGE EN KOPPELRIJKE PARALLEL-TWIN
    Het kloppend hart van Leoncino 800 Trail bestaat uit een door Benelli zelf ontwikkelde 754cc metende parallel-twin. De EFI mapping is geoptimaliseerd om veel koppel te leveren vanaf lage toerentallen en de koppelcurve lineair op te laten lopen tot een piek van 67 Nm bij 6500 omwentelingen. Bij iets verder doortrekken komt het maximale vermogen van 76,2 pk vrij bij 8500 omwentelingen.

    De vloeistofgekoelde twin met DOHC ontwerp is betrouwbaar, reactief en bovendien Euro5 goedgekeurd. De kruktappen zijn 360 graden verzet, wat de motor zijn karakteristieke geluid geeft.

    Daarnaast is er nog een interne balans-as toegevoegd wat resulteert in een zijdesoepel lopende motor. Voeg hier een soepele zes-bak met assist & slipper clutch aan toe en het plaatje is compleet.

    De Leoncino 800 Trail is ook beschikbaar als 35 kW A2 variant!

     


Opties en Accessoires:
36 maanden garantie, 754cc parallelle tweecilinder motor 76 pk, A2 mogelijk, Abs, Achter vering instelbaar, Assist & slipper koppeling, Buizenframe, Digitaal dashboard, Droog gewicht 213 kg, Gear indicator, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Inklapbare voetsteunen, Led-verlichting, Offroad spaakvelgen in crossover maten, Registratiekosten nieuwe motorfiets 75 euro, Ultra black limited edition - net 30 in benelux, Zadel hoogte 835 mm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Hofland Motoren
Databankweg 2
Amersfoort
Plan de route
033-4555710
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion