Nieuwsbrief:

BENELLI  LEONCINO 500 - 2025

Prijs:
€ 6.899,- € 7.599,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
N.V.T.
Vermogen:
37 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
benelli - leoncino-500
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nu van € 7599 voor €6899 op basis van geen inruil.

De Leoncino 500 combineert met succes traditie, passie, innovatie en prestaties in een eigentijdse stijl als een elegante scrambler. Bij het ontwerpen van de 500 serie is trouw gebleven aan de bekende Leoncino vorm; de boog. Deze is terug te vinden in de koplamp en het ontwerp van de tank waardoor de kracht, dynamiek een authentieke stijl van de motor wordt versterkt.

Het frame is een stalen trellis frame, dat perfect past bij het ontwerp en tegelijkertijd zorgt voor een gemakkelijke en voorspelbare wegligging. Iets wat mede te danken is aan de standaard gemonteerde hoogwaardige Angel GT banden van Pirelli. De Leoncino 500 is voorzien van sportieve 17 inch lichtmetalen velgen. 

Al onze prijzen zijn inclusief afleverkosten, rijklaarmaak kosten, kenteken kosten en tennaamstellingskosten.
 
Wim en Kevin Zielman

  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Service Hoofddorp
Diamantlaan 71
Hoofddorp
Plan de route
023-5830335
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion