Nieuwsbrief:

BENELLI  IMPERIALE 400 - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
Zilvergrijs mettalic
Vermogen:
15 kW
Teller:
10.500 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Benelli Imperiale 400

1e eigenaars motorfiets
Netjes gereden

Reden inruil?: Weer ingeruild voor een nieuwe
 
  • We zijn Benelli en CFMOTO dealer.

    We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo's voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Langenberg Motors
Printer 11
Coevorden
Plan de route
0524-524977
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van

© 2000 - 2025 Motoroccasion