Nieuwsbrief:

APRILIA  RST MILLE FUTURA - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Rood
Vermogen:
84 kW
Teller:
42.225 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
aprilia - rst-mille-futura
aprilia - rst-mille-futura
aprilia - rst-mille-futura
aprilia - rst-mille-futura
aprilia - rst-mille-futura
aprilia - rst-mille-futura
aprilia - rst-mille-futura
aprilia - rst-mille-futura
aprilia - rst-mille-futura
aprilia - rst-mille-futura
aprilia - rst-mille-futura
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aprilia RST MILLE FUTURA.
Bouwjaar 2003.
42225km gelopen.
Toer versie van de RSV1000 MILLE.
Loopt en rijdt top.
Mooie bijzondere Aprilia.
Geheel origineel.
Goede staat.
Banden goed.
Met wat gebruikssporen.
Inruil mogelijk.

 
  • VOF NINEMOTORS.
    Kijk voor meer motorfietsen op de website.
    Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
    www.ninemotors.nl
    nimot@quicknet.nl
    Westerboekelweg 11H 
    1718MJ Hoogwoud
    0644728865
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ninemotors
Westerboekelweg 11-H
Hoogwoud
Plan de route
06-44728865
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion