Nieuwsbrief:

Harley-Davidson Rotterdam


Harley-Davidson Rotterdam
Nieuwerkerk aan den IJssel
Routebeschrijving
hd-amro.nl/
010-7900130
Dealer van: 

HARLEY-DAVIDSON


Harley-Davidson Amsterdam en Harley-Davidson Rotterdam behoren tot hetzelfde bedrijf. Wij zijn de grootste officiële Harley-Davidson dealer van Nederland! In onze showrooms verkopen we nieuwe Harley-Davidson motorfietsen en occasions. Je bent anytime van harte welkom voor een vrijblijvende proefrit! Ook kun je bij ons terecht voor professioneel advies over parts & accessories, het uitvoeren van service & onderhoud, schadeherstel & reparaties en customizing van je Harley-Davidson. Beide Harley-Davidson dealerfilialen hebben een grote kledingafdeling en webshop waar riding gear, casual kleding en accessoires worden verkocht van Harley-Davidson.
Alle motoren van Harley-Davidson Rotterdam
155 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 18.490,- p/mnd klik hier
2015, 26500 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2011, 13474 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER ST FXLRST
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER ST FXLRST
€ 30.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED FLHTK
€ 28.990,- p/mnd klik hier
2021, 15683 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 T SUPERLOW
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2014, 34448 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXFB
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXFB
€ 23.990,- p/mnd klik hier
2019, 15464 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 28.990,- p/mnd klik hier
2020, 39074 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2010, 20250 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 41.045,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 28.990,- p/mnd klik hier
2020, 20235 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
€ 20.990,- p/mnd klik hier
2018, 19903 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE CLASSIC SOFTAIL FLHC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE CLASSIC SOFTAIL FLHC
€ 35.045,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE CUSTOM FXDC
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2012, 14957 Km
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
HARLEY-DAVIDSON SUPER GLIDE FXD DYNA
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2005, 25700 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
€ 56.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 16.990,- p/mnd klik hier
2007, 25320 Mls
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
€ 24.990,- p/mnd klik hier
2013, 17622 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
€ 32.990,- p/mnd klik hier
2019, 37164 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
€ 56.995,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
HARLEY-DAVIDSON NIGHTSTER RH 975
€ 19.695,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geĂŻntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion