Nieuwsbrief:

Groenevelt Motoren


Groenevelt Motoren
Son en Breugel
Routebeschrijving
www.groeneveltmotoren.nl
0499-474666
Dealer van:Lid BOVAG

YAMAHA


Welkom bij Groenevelt Motoren Groenevelt Motoren is in de motorbranche actief sinds 1973! Onze ruime ervaring als BOVAG-dealer staat garant voor snelle, betrouwbare en professionele service. We verkopen gebruikte motorfietsen van alle merken en leveren ook nieuw. Onze werkplaats draait op volle toeren en alle merken zijn hier welkom. Ook als u de motofiets elders heeft aangekocht bent u van harte welkom in onze werkplaats. Wij hebben een ruim assortiment motoren, voor ieder wat wils!
Alle motoren van Groenevelt Motoren
13 motoren gevonden
YAMAHA MT 01
YAMAHA MT 01
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2005, 33865 Km
Merkdealer
YAMAHA XS 1100 /ELEVEN
YAMAHA XS 1100 /ELEVEN
€ 10.999,- p/mnd klik hier
1978, 27445 Km
Merkdealer
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN C-ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN C-ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2008, 52490 Km
HONDA VFR 1200 X CROSSTOURER
HONDA VFR 1200 X CROSSTOURER
€ 8.150,- p/mnd klik hier
2013, 89641 Km
HONDA NC 750 X DCT
HONDA NC 750 X DCT
€ 7.990,- € 8.499,- p/mnd klik hier
2021, 39420 Km
DUCATI MULTISTRADA V4 S
DUCATI MULTISTRADA V4 S
€ 25.995,- p/mnd klik hier
2021, 2298 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC
TRIUMPH TIGER 800 XC
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2013, 56918 Km
YAMAHA FJR 1300 AE
YAMAHA FJR 1300 AE
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2014, 64292 Km
Merkdealer
HONDA CB 650 F
HONDA CB 650 F
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2018, 13558 Km
YAMAHA MT 09 SP
YAMAHA MT 09 SP
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2020, 8625 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 9.499,- p/mnd klik hier
2019, 16449 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2015, 66761 Km
HONDA NC 750 X ABS
HONDA NC 750 X ABS
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2015, 43898 Km
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion