Nieuwsbrief:

AMR Motorfietsen

Al sinds 2006 actief in de motor branche, sinds dien richten wij ons op alle voorkomende reparaties en onderhoud van motoren! Van complexe problemen, tot onderhoud. U bent bij ons aan het juiste adres. Wij zijn service & klant gericht, tegen een scherpe prijs.
Alle motoren van AMR Motorfietsen
29 motoren gevonden
TRIUMPH TIGER 850 SPORT
TRIUMPH TIGER 850 SPORT
€ 10.999,- € 12.250,- p/mnd klik hier
2021, 28999 Km
BMW R 1150 GS
BMW R 1150 GS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2002, 146814 Km
HONDA CBR 600 F
HONDA CBR 600 F
€ 3.699,- p/mnd klik hier
2008, 40140 Km
YAMAHA MT 10 ABS
YAMAHA MT 10 ABS
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2016, 15982 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2020, 14633 Km
YAMAHA MT 09 ABS
YAMAHA MT 09 ABS
€ 10.499,- p/mnd klik hier
2023, 6355 Km
TRIUMPH TIGER 850 SPORT
TRIUMPH TIGER 850 SPORT
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2021, 10880 Km
HONDA CB 500 X / ABS
HONDA CB 500 X / ABS
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2013, 17931 Km
HONDA CB 500 F ABS
HONDA CB 500 F ABS
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2022, 3343 Km
SUZUKI SV 1000 S
SUZUKI SV 1000 S
€ 2.949,- p/mnd klik hier
2005, 75165 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 10.949,- p/mnd klik hier
2022, 9690 Km
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
SUZUKI VL 1500 INTRUDER
€ 3.299,- p/mnd klik hier
1998, 49390 Km
KAWASAKI ZZR 1400
KAWASAKI ZZR 1400
€ 6.399,- p/mnd klik hier
2008, 45803 Km
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
BMW R 1200 RT ABS-ESA-ASC
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2010, 37249 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2016, 5157 Km
HONDA NC 700 X C-ABS
HONDA NC 700 X C-ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2013, 18467 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.975,- p/mnd klik hier
2017, 8054 Km
BENELLI TORNADO NAKED T
BENELLI TORNADO NAKED T
€ 1.799,- p/mnd klik hier
2019, 4869 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2012, 31938 Km
TRIUMPH STREET TWIN
TRIUMPH STREET TWIN
€ 7.899,- p/mnd klik hier
2018, 6748 Km
Een stukje historie: BMW in 1920 - BMW bouwde in 1920 een 143cc-tweetakt, de Flink en van 1921 tot 1922 de Helios, waarin de Bayernmotor zat. Allemaal met matig succes. Een van de problemen met de Bayernmotor was de dwarse plaatsing in het frame, waardoor de achterste cilinder minder rijwindkoeling kreeg.
© 2000 - 2025 Motoroccasion